Libristitutkinto

Myynnin ammattitutkinto kirjakaupoille

Rastor-instituutti käynnistää 21.4.2022 yhdessä Kirjakauppaliiton kanssa suositun kirjakauppa-alan myyjille ja asiakaspalvelutehtävissä toimiville suunnatun libristikoulutuksen.

Haluatko oppia vakuuttamaan asiakkaan myyntitilanteessa ja eri myyntikanavissa?

Verkkokauppa jyllää myös kirja-alalla, mutta mitä lisäarvoa asiakas saa saapuessaan myymälään? Kirjakauppa-alalle suunnattu liiketoiminnan ammattitutkinto valmentaa sinut aktiivisen ratkaisumyynnin ammattilaiseksi.

Koulutuksessa mm.:

• Opit käytännön keinoja asiakkaiden sitouttamiseen, kuten tapahtuman järjestäminen myymälässä, kirjasuosittelut ja blogit
  • Ymmärrät liiketoiminnan taloudelliset periaatteet sekä kuluttajansuojan perusteet
  • Hiot kirja-alan osaamistasi syventymällä kirjallisuuslajeihin, kirjakaupan tuotevalikoimaan, kirjailijan työhön sekä Kirjavälityksen toimintaan

Koulutus räätälöidään sinulle sen perusteella, mitä jo osaat sekä mitkä ovat nykyiset työtehtäväsi ja tavoitteesi. Suoritat sekä liiketoiminnan
ammattitutkinnon että kirjakauppa-alan arvostetun libristitutkinnon, jonka myöntää Kirjakauppakoulu.

Koulutuksen sisältö?

Koulutus koostuu liiketoiminnan ammattitutkinnon koulutuspäivistä sekä kirjakauppa-alan syventävistä opinnoista. Lisäksi koulutukseen sisältyy itsenäistä etäopiskelua sekä oppimista omalla työpaikallasi.

Koulutus kestää 12 kk ja alkaa 21.4. Kiinnostuitko?

Kysy lisää: satu.lipponen@rastorinst.fi tai soita 040 569 6350 tai katso lisätiedot ja  ilmoittaudu:rastorinst.fi

Kirjakauppaliitto pyrkii parantamaan kirjakauppojen toimintaedellytyksiä. Lisäksi se valvoo kirjakaupan etuja suhteessa julkishallintoon ja muihin alan kannalta keskeisiin sidosryhmiin. Kirjakauppaliitto turvaa kirjakaupan asemaa kirjojen jakelutienä, seuraa aktiivisesti alan kansainvälistä kehitystä ja nostaa kirjakauppaa esille mediassa.

Rastor-instituutti tarjoaa elämän suuntaa muuttavia oppimiskokemuksia ja uramahdollisuuksia sekä vauhdittaa yritysten kasvua. Se kehittää valtakunnallisesti yksilö- ja yritysasiakkaidensa osaamista keskeisillä liiketoiminnan osa-alueilla sekä tarjoaa ura- ja työllistämisen palveluita. Rastor-instituutin asiakaslupaus on Tunnistettava muutos: koulutukset, yritysvalmennukset ja urapalvelut muuttavat toimintaa niin, että tulokset todella näkyvät.