Sosiaalinen media asiakaslähtöisen ja sujuvan markkinoinnin välineenä -verkkokoulutus 12.8.2021 klo 8-9

Miten hyödynnän sosiaalista mediaa kirjakaupassa? Mitä mahdollisuuksia ja hyötyjä sosiaalinen media tarjoaa? Millä keinoilla hyödynnän verkkoa konkreettisesti myymälässä tapahtuvassa myynnissä? Miten kohtaan asiakkaan verkon välityksellä?

Tervetuloa Kirjakauppaliiton ja Kirjakauppakoulun kannatusyhdistyksen kokonaan verkossa toteutettavaan ”Sosiaalinen media asiakaslähtöisen ja sujuvan markkinoinnin välineenä” -koulutukseen torstaina 12.8.2021 klo 8-9. Koulutus on suunnattu Kirjakauppaliiton jäsenille ja libristeille.  Koulutus tarjoaa tietoa ja työkaluja muun muassa siihen, miten sosiaalista mediaa ja omnikanavaisuutta voi hyödyntää omassa työssään kirjakaupassa niin verkossa kuin myymälässäkin. Koulutuksessa syvennytään sosiaalisen median ja omnikanavaisuuden mahdollisuuksiin sekä tarjotaan konkreettisia työkaluja työn tueksi. Koulutuksen teemoja lähestytään asiakaslähtöisyyden ja erilaisten myynti- ja markkinointikanavien näkökulmista.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Sani Leino (CEO, Social Company Oy), joka tunnetaan sosiaalisen liiketoiminnan sanansaattajana, energisenä ja mukaansatempaavana valmentajana ja motivaatiopuhujana.

Osallistumismaksu

25€ / osallistuja

Ryhmäalennus
vähintään 3 osallistujaa samasta yrityksestä 20€ / osallistuja

Hintoihin lisätään alv.

Ilmoittautuminen ja peruutusehdot

Ilmoittaudu mukaan 10.8.2021 mennessä osoitteessa: https://kirjakauppaliitto.fi/verkkokoulutus-12-8-2021/.

Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 8 vuorokautta ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Ilman ennakkoilmoitusta pois jääneeltä perimme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.

Ilmoittautujille lähetetään koulutuksen osallistumislinkki lähempänä toteutusajankohtaa. Koulutus tallennetaan, osallistujat saavat linkin tallenteeseen toteutuksen jälkeen. Lisätietoja antaa Moona Naakka (moona.naakka@kirjakauppaliitto.fi, lomalla 29.6.-21.7.2021).