Kirjakauppaliitto ry:n vuosikokous 24.10.2024

KIRJAKAUPPALIITTO RY:N VUOSIKOKOUS 24.10.2024

Aika

24.10.2024 klo 14.00 Ilmoittautuminen ja valtakirjojen tarkastaminen alkaa klo 13.30.

Paikka

Helsingin Messukeskus, Messuaukio 1, 00520 Helsinki, tila 215 tai etäyhteydellä Teamsissä.

Yhdistyksen hallitus on päättänyt sallia jäsenille etäosallistumisen kokoukseen. Mahdolliset äänestykset järjestetään sähköisellä apuvälineellä sekä etä- että lähikokouksessa. Tätä varten liitolle tulee toimittaa osallistujien puhelinnumerot.

Ilmoittautuminen

Kirjakauppaliitto pyytää ennakkoilmoittautumista vuosikokoukseensa kahvitarjoilun varaamista varten kokouspaikalle sekä osallistuttaessa etäyhteyksin. Ilmoittautuminen Kirjakauppaliiton toimistolle viimeistään 17.10.2024 taina.lehtovaara@kirjakauppaliitto.fi. Ilmoitathan, osallistutko paikan päällä vai etänä. Muista ilmoittaa myös puhelinnumerosi mahdollisia äänestyksiä varten. Teams-linkki kokoukseen toimitetaan lähempänä ajankohtaa ilmoittautumisten perusteella sitä tarvitseville.

Mahdolliset valtakirjat toimitetaan etäkokoukseen osallistuvilta viimeistään 22.10.2024.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntöjen 9. §:n määräämät asiat:

• hyväksytään hallituksen vuosikertomus ja tilintarkastuskertomus
  • vahvistetaan edellisen vuoden tilinpäätös
  • tili- ja vastuuvapauden myöntäminen tilivelvollisille
  • toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio seuraavalle vuodelle ja siihen liittyvänä jäsenmaksusta sekä liittymismaksusta päättäminen
  • hallituksen jäsenten ja tilintarkastajien palkkiot
  • hallituksen puheenjohtajan valitseminen
  • hallituksen jäsenten lukumäärän vahvistaminen
  • hallituksen jäsenten valitseminen erovuoroisten tilalle
  • tilintarkastajien ja varatilintarkastajien lukumäärän vahvistaminen
  • tilintarkastajien ja varatilintarkastajien valitseminen
  • asiat, jotka joku liiton jäsen haluaa ottaa käsiteltäviksi ja joista on kirjallisesti ilmoitettu hallitukselle viimeistään 30 päivää ennen kokousta