Toimialapäivän ilmoittautuminen

Tapahtuman tiedot

Nimi: Toimialapäivä 2021

Aika: Keskiviikko 1.9.2021

Paikka: Pasilan Vanhat Veturitallit, Veturitallinkuja 34, 00520 Helsinki / livestream

Tapahtuma on maksullinen: Tutustu ohjelmaan

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 23.8.2021.

Yhteystiedot
    Kirjakauppaliiton jäsenyrityksen edustajiaLibron jäseniäKirjakillan veteraanejaEi jäsenyyttä edellä mainituissa
    Ilmoitan toimialapäivään vain itseni.Ilmoitan toimialapäivään itseni ja seuraavat osallistujat:Teen ilmoittautumisen muille. En osallistu itse toimialapäivään.
    Ilmoitan seuraavat osallistujat
    Lisää alapuolelle kaikkien osallistujien tiedot erikseen. Saat uuden henkilön kentät näkyviin painamalla "Lisää uusi rivi" - nappia.

Osallistuja

Ilmoittaja ei osallistu tapahtumaan

Ilmoittajan tiedot

Vain ilmoittaja osallistuu tapahtumaan

Muut osallistujat

Osallistuja

Ilmoittaessasi useampia henkilöitä samalla lomakkeella, kirjaathan tähän erityisruokavalioiden kokonaismäärät seurueessa. Kiitos.

Tässä ilmoittautuneiden henkilöiden nimet saa julkaista osallistujaluettelossa Kirjakauppaliiton internet-sivuilla.Tässä ilmoittautuneita henkilöitä ei saa julkaista osallistujaluettelossa Kirjakauppaliiton nettisivuilla.
    ILMOITTAUTUMIS- JA PERUUTUSEHDOT:

Järjestäjä varaa oikeuden muuttaa tilaisuuden esitystapaa ja -aikaa (verkko/live/hybridi) mm. turvallisuuden tai osallistujamäärän perusteella viimeistään 12 päivää ennen tapahtumaa. Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 9 päivää ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Ilman ennakkoilmoitusta pois jääneeltä perimme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.

Lisätietoja antaa Moona Naakka moona.naakka@kirjakauppaliitto.fi (lomalla 29.6.-21.7. )

Lomakkeen lähettämällä hyväksyt tietosuojaselosteemme