Toimialapäivä

Bisneksenä kirjat – toimialapäivä 1.9.2021

Toimialapäivä kokoaa jälleen kirja-alan toimijoita yhteisten, ajankohtaisten ja puhuttavien asioiden äärelle  Helsingin Veturitalleille 1.9. klo 9-16. Päivään osallistui viime vuonna etäyhteyksin runsaat 100 alan toimijaa ja tapahtuma sai huippupalautteet. Tänä vuonna toivomme, että pääsemme tapaamaan Helsingin Veturitalleilla, joskin päivään voi osallistua myös etäyhteyksin.

Toimialapäivän ohjelmassa keskitytään tänä vuonna muun muassa talouden ja kuluttamisen lähitulevaisuuden näkymiin, digitalisaation mukanaan tuomiin muutoksiin, kuluttajan ja markkinoinnin muutoksiin sekä myös siihen, miten tämä kaikki vaikuttaa niin aivoihimme kuin bisnekseen.

Puhujina toimialapäivässä ovat mm. Suomen Yrittäjien pääekonomisti Mika Kuismanen, markkinoinnin professori Heikki Karjaluoto, professori, aivotutkija Minna Huotilainen, vastuullisuuden asiantuntija Marja Ola sekä digitaalisten innovaatioiden professori Johan Magnusson. Päivän koko ohjelma julkaistaan elokuussa.

Ilmoittaudu tästä!

290 € + alv/hlö
Kirjakauppaliiton ja Libron jäsenet sekä Kirjakillan veteraanit 260 € + alv/hlö
Ennen 1.8. tehdyt sitovat ilmoittautumiset 260 € + alv/hlö
Kirjakauppaliiton ja Libron jäsenet sekä Kirjakillan veteraanit 220 € + alv/hlö

Viimeinen ilmoittautumispäivä 23.8.2021

Saat 10 % ryhmäalennuksen automaattisesti vähintään 5 hengen ryhmille. Hintaan lisätään alv.

Mikäli tilanne sallii, toimialapäivästä on hyvä jatkaa suoraan Kirjakilta ry:n Rapujuhliin. Kirjakilta tiedottaa asiasta tarkemmin. Varaa siis aika ennakkoon kalenteristasi!

Ilmoittautumis- ja peruutusehdot:
Järjestäjä varaa oikeuden muuttaa tilaisuuden esitystapaa ja -aikaa (verkko/live/hybridi) mm. turvallisuuden tai osallistujamäärän perusteella viimeistään 12 päivää ennen tapahtumaa. Ilmoittautuminen voidaan peruuttaa veloituksetta, jos peruutus tehdään viimeistään 9 päivää ennen tapahtuman alkua. Tämän jälkeen tehdystä peruutuksesta veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Ilman ennakkoilmoitusta pois jääneeltä perimme koko osallistumismaksun. Estyneen osallistujan tilalle voidaan ilman lisäkustannuksia vaihtaa toinen henkilö samasta yrityksestä.

Lisätietoja antaa Moona Naakka (moona.naakka@kirjakauppaliitto.fi).

Tervetuloa mukaan!