Tuula Korte jatkaa Kirjakauppaliiton puheenjohtajana

Kirjakauppaliiton vuosikokous järjestettiin Helsingissä 27.10.2011. Paikalla vuosikokouksessa oli henkilökohtaisesti 12 liiton jäsentä ja valtakirjalla edustettuina lisäksi 4 jäsentä.

Vuosikokouksessa kuultiin toimitusjohtajan esitys Kirjakauppaliiton toiminnasta 1.8.2010-31.7.2011. Sen jälkeen vuosikokous hyväksyi liiton tuloslaskelman ja taseen sekä myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille. Vuosikokous teki päätöksen jäsenmaksujen säilyttämisestä ennallaan sekä vahvisti liiton budjetin toimikaudelle 1.8.2011-31.7.2011.

Äänestyksessä liiton puheenjohtajaksi valittiin Tuula Korte. Markkinointijohtaja KTM Tuula Korte on kolmannen polven kirjakauppias Turun Kansallisesta Kirjakaupasta.

Kirjakauppaliiton hallitukseen valittiin lisäksi Timo Kopra (I varapuheenjohtaja), Annamari Arrakoski-Engardt (II varapuheenjohtaja), Sari Laurikko, Mikko Parviainen, Mervi Rihto ja Olli Österlund.

Kokouksen lopuksi kuultiin 150 vuotta täyttäneen Mikkelin Kirjakaupan omistajan Markus Tikkasen esitys yksityisen kirjakaupan arjesta sekä kaupan terveiset uudelle hallitukselle.

Lisätietoja:

puheenjohtaja Tuula Korte