VUODEN INFO-KIRJAKAUPPA HAAPAJÄRVELLÄ

Info-ketju on valinnut Vuoden 2010 Info-kirjakaupaksi Kirjapisteen Haapajärveltä. Valinnan perusteena on kauppias Jouko Tuuran toimiminen tuloksellisesti haastavissa olosuhteissa.

Info-ketjun toimitusjohtaja Mikko Parviainen kiitti puheessaan kauppiaan aktiivisuutta Info-ketjun toiminnassa sekä sitoutumista ketjumaiseen toimintaan. Kauppias on ollut vahvasti mukana kokeilemassa uusia toimintamalleja ja parantamassa siten sekä omaa että koko ketjun palvelua. Kirjapiste täyttää hyvin Info-ketjun liikkeille määritellyn keskeisen tavoitteen: " Info-kirjakauppa on omalla alallaan paikkakuntansa markkinajohtaja, sen vahvuutena ovat laajat valikoimat sekä henkilöstön vankka ammattitaito. Toiminta on hyvin kannattavaa ja perustuu tehokkaaseen ketjukonseptiin."

Info-ketju palkitsee vuosittain eri aloilla kunnostautuneita jäseniään kauppiaiden yhteisessä vuosikokouksessa, mikä järjestettiin tänä vuonna Hämeenlinnassa. Info-ketju koostuu yksityisyrittäjävetoisista kirjakaupoista.

toimitusjohtaja Mikko Parviainen (09-6823 220)
kauppias Jouko Tuura (08-762 222)