TIEDOTE                                                                                                                   17.9.2014

Kirja on nyt #kirja

Kustantajat avaavat yhdessä uuden #kirja-sivuston.  Mukana yhteistyössä ovat WSOY, Tammi, Johnny Kniga, Gummerus, Siltala, Teos, CrimeTime ja Paasilinna. Syksyn saatossa lisää kustantajia liittyy palveluun.

”Viimein Suomeen saadaan palvelu, joka kokoaa yhteen kirjoihin ja lukemiseen liittyvää verkkosisältöä sekä sosiaalisen median keskustelua”, sanoo Bonnier Books Finlandin toimitusjohtaja Timo Julkunen.

Kustantajien kirjat ja tiedot kirjailijoista löytyvät #kirjasta. Kustantajatiedot päivittyvät palveluun sesonkien mukaan.  WSOY ja Tammi julkaisevat jatkossa uutuuskirjakatalogit palvelussa.

#kirja yhdistää kirjat ja ihmiset. Palvelusta löytyy lukuvinkkejä, käyttäjien arvioita, ajankohtaisia aiheita ja artikkeleja.  #kirja tuo sosiaalisen median virtana lukemisen ilmiöt ja päivänpolttavat puheenaiheet yhteen ja samaan paikkaan.  Hashtag-tunnisteita käyttämällä jokainen voi vaikuttaa  ja osallistua palvelun sisältöön.

”Kirjanystävät pääsevät palvelussa osaksi kirjailijoiden ja muiden lukijoiden muodostamaa yhteisöä, kun taas satunnaiset kirjanostajat löytävät sieltä helposti esimerkiksi seuraavan isänpäivä- tai joululahjavinkin” kertoo #kirja-projektin vetäjä, kehityspäällikkö Johanna Snell Bonnier Books Finlandista.

#kirja kutsuu käyttäjiä tapahtumiin ja tarjoaa kirjaetuja. #kirja on myös helppo tie kirjakauppaan.

Palvelu on auki osoitteessa  www.kirja.fi.

#Kirja-video

Kirja on nyt #kirja, avaa ja lue.

Lisätiedot:

Bonnier Books Finland, toimitusjohtaja Timo Julkunen puh. +358 10 5060 009